Tegu on ainukese omasugusega tervel endise Nõukogude Liidu ja selle sotsialistlike sõprusriikide territooriumil. Lähim taoline asub alles Saksamaal, nii et Leedu reaktiivmootoriga kiirendusauto tiimil on, mille üle uhke olla.

Kõige hullem asi, mis taolisel autol juhtuda võib, on see, kui rajal vedeleb kasvõi väike killuke metalli. Taoliste kiiruste juures satub see siis kindlasti ühte kahest kütusepaagist rebendama, mis viib kokpitisisese tulekahjuni. Seni pole aga taolise viperusi tänu hoolikale ettevalmistusele juhtunud.


Vaata Delfi TV videost, kuidas reaktiivauto piloot selgitab, millal, miks ja kuidas sai oma unistust teostama hakatud, kui võimas too kiirendussõiduk on ning mis moodi töötab. Ning jah - algselt oli kavas reaktiivmootoriga varustada tavalist autot meenutav BMW, ent see plaan siiski tuult tiibadesse ei saanud.

Kuidas auto Speedest Nightrace'il publikut ehmatas ja horisondi suunas tuleleekidest tõugatuna minema startis, vaata siit.