„Kvaliteedi pealt me kokku hoida ei kavatse," teatas Audi AG juht Rupert Stadler, „kuid millegi arvelt on tarvis püksirihma pingutada. Pealegi polegi praegusel perioodil viisakas nii suures koguses ehteid kanda." Stadler soovitas Audi eeskuju järgida ka teistel autotootjatel, et üleliigselt enesekindla eputamisega hetkel eriti tundlikke kliente mitte minema peletada.

Nii näiteks võiks raskustesse sattunud Opel heita enda logolt raske välgunoole. Alles jäänud kena O oleks autodele ja esindustele palju kergem kanda. Kuuldavasti plaanib ka BMW analoogset lüket, ent neile omase nutikusega taandatakse nimest küll W, ent alles jäänud M muudetakse pöörlevaks, nii et see on vastavalt asendile kas M või W.

Ka Subaru kavatseb oma embleemil säravaid tähti vähemaks nokkida. Mitu ristikest täpsemalt paremaid aegu ootama pannakse, teatatakse veel sel kuul Souli autonäitusel. Ainuke, kes on esialgu sellele ideele vastu seismisest teatanud, on Ford, kus ei nähta enda sinise ovaali seest Fordi autogrammi kaotamisel mingit mõtet ei majanduslikus, kaalu säästu vm. plaanis. Aga nagu öeldakse - eks turg paneb lõpuks asjad paika.