Audi tahab oma positsiooni maailma ühe professionaalsema sportautode tootjana aina kõvemini tsementeerida ning selleks tuleb astuda samme uute ja erinevate mudelite turuletoomise näol. Keskmootoriga R2 rodster on superauto ambitsiooniga võimsa R8 ja igasuguste teiste S-, R- ja RS-mudelite kõrvale väga vajalik lisandus.

Audi R2 võtab kirbule Porsche Boxteri ja Mercedes-Benz SLK, seda arendatakse koos Volkswageniga, mis saab sest ka tütarmudeli. R2 raam ja vedrustus ehitatakse ümber eelmise põlvkonna VW Golfi omast. Samuti on võimalik nelikveoline R2, mis kasutaks Golf R32 Haldex-tehnikat.

Keskmootoreiks saab valida kindlasti erinevaid 4-silindrilisi kaheliitriseid kui 5-silindrilise turboga 2,5 bensiinika. Hiljem lisandub kindlasti ka diisli võimalus. Käigukastiks saab kas 6-käigulise manuaali või 7-astmelise R-tronic semiautomaatkasti. Tagamootorile vajalikku jahutusõhku imevad peaaegu lamborghinilikult agressiivsed õhuvõtuavad.

Hobujõuvahemikuks teatati 200-380. Kiirendusaeg peake olema vähemasti alla kuue sekundi ning tippkiirus on kindlasti piiratud 250 km/h juures. Spoilereid jms. keredetaile katsutakse vältida, üritades selle asemel keskenduda vormipuhtuse huvides auto põhja all liikuvale õhule ning difuusorite süsteemile.

Turule oodatakse R2 2012. a. ning hinnalipikule kirjutatakse 30.000.- dollarist suuremaid numbreid.