Esmapilgul näib Sport Air välja päris sümpaatne ning sellega silkaks naftavabas tulevikus ringi küll. See on küll ideeauto, ent näeb päris realistlik välja ning on loodetavasti peagi ka saadaval nagu samuti Genfis näidatud iMiEV prototüüp, mis oma esimesed pressisõidud juba teinud.

Sport Air on ehitatud iMiEV tagakeskmootoriga platvormile ning on voolujooneline ja madal, ümar kahekohaline sportautoke, mil käib ka katus maha. Tehnika on Sport Airis katsutud monteerida maale lähemale, et auto raskuskeset langetada ning kere on valmistatud plastist. Väljanägemiselt meenutab see nii maanteemuhke, põrnikaid kui sõjajärgseid kokkuhoidlikke mullautosid.

iMiEVist on Sport Air ka kuraditosina jagu hobujõudude võrra rikkam. 60 hj peavad kerge auto tegema sportlikuks, mis tänapäeva prillide tagant vaadates kõlab küll kahtlane. Loodetavasti on ehk kunagi tootmisesse jõudval analoogil rohkem jaksu.