Dusteriga väljastab Dacia signaali, et see Rumeenia automark, millele Renault taas elu sisse puhus, pole mingi ebakvaliteetsete odavautode tootja. Ka neil on ideid, millega võita klientide südameid, mitte rahakotte.

Duster on 4,25 m pikk, 1,28 m kõrge ja selle telgede vahe on 2,8 m. Pakiruum mahub 470 liitrit elustiilikaupu. Interjööris valitseb kaks tooni – šokolaadipruun ja sinine. Auto praktilisust rõhutab näiteks tõik, et kaassõitja istme saab pakkida juhi istme alla, et veoruumi veelgi suurendada ja pikendada.

Iseloomuliku näo annab Dusterile Dacia margivõre, mis liigub otsekui tuulest viiduna esimeste küljeusteni välja. Ideeauto veereb 21-tollistel efektsetel velgedel, selle küljepeeglid on paigutatud A-piilari ülaossa. Tagant leiame trapetsikujulised tuled ning ka need sõidavad auto küljele välja.

Kapoti all on crossoveril 1,5 dCi diiselmootor, mis arendab 105 hj ja 240 Nm. Kuuekäigulise käsikastiga varustatult jõuab Duster nullist sajani 9,6 sekundiga. Kasvuhoonegaasi toodab mootor keskmiselt 139 g/km ning keskmine kütusekulu jäävat 5,3 liitri kanti.